ترانسمیتر فشار روزمونت 1151 یکی از معروف ترین ترانسمیترهای فشار با نصب بیش از 10 میلیون در سرتاسر دنیا می باشد. این ترانسمیتر جهت اندازه گیری فشار و سطح کارایی دارد و برای محیط صنعتی طراحی شده و دارای عمر مفید بالا می باشد. پرشر ترانسمیتر مدل 1151 نسبت به فشار دریافتی دارای خروجی 20 – 4 میلی آمپر است. شرکت ابزار سنجش آریا نماینده فروش ترانسمیتر فشار روزمونت 1151در تهران و شهرستان ها می باشد. برای خرید ترانسمیتر فشار روزمونت 1151 و یا دریافت کاتالوگ و لیست قیمت پرشر ترانسمیتر روزمونت 1151 با کارشناسان ما در شرکت ابزار سنجش آریا تماس بگیرید.

ترانسمیتر فشار روزمونت 1151

ویژگی های ترانسمیتر فشار روزمونت 1151

در طول 45 سال گذشته ترانسمیتر فشار روزمونت 1151 به همه صنایع خصوصا صنایع نفتی، گازش و پالایشگاهی با دقت بالای خود کمک فراوانی کرده است. این ترانسمیتر بسیار قابل اطمینان و دارای هزینه نگهداری بسیار کمی می باشد و در شرایط بسیار سخت نیز آمار دقیقی ارائه می نماید. این ترانسمیتر فشار بعد از روزمونت 3051 محبوب ترین و پرفروش ترین ترانسمیتر فشار روزمونت در بازار ایران می باشد. شرکت روزمونت که هم اکنون زیرمجموعه ای از شرکت امرسون آمریکا می باشد، تولید کننده یکی از بهترین و با کیفیت ترین محصولات ابزار دقیق در دنیا می باشد.

مزایای پرشر ترانسمیتر

برای درک مزایای ترانسمیتر فشار بهتر است که آن را با گیج فشار مقایسه کنیم. این موضوع کمک می‌کند که درک ما نسبت به ترانسمیترها بالاتر برود و با شناخت بهتری نسبت به آنها رفتار کنیم. از جمله مزایای این ترانسمیترها می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • ترانسمیتر ها می توانند به طور مستقیم سطح فشار و همچنین فشار تفاضلی را اندازه گیری کنند؛
  • ترانسمیتر ها می توانند تقریباً هر محیطی را تحمل کنند و حتی به صورت غرق شده هم استفاده شوند؛
  • در ساخت ترانسمیترها از مواد پیزوالکتریک استفاده می شود که نسبت به هر دو نوع میدان تابشی و الکترومغناطیسی مقاوم است؛
  • پرشر ترانسمیتر می‌توانند به سیستم های دیگر مانند مدارهای الکتریکی متصل شود؛
  • پرشر ترانسمیتر می‌تواند برای اندازه گیری فشار نسبت به فشار اتمسفر استفاده شود.