پرشر ترانسمیتر روزمونت که به آن ترانسمیتر فشار روزمونت نیز می گویند، دارای مدل های فراوانی می باشد که از محبوب ترین آن ها می توان به ترانسمیتر فشار روزمونت 3051 و 1151 اشاره کرد. با پرشر ترانسمیتر روزمونت Rosemount 3051 شما کنترل بیشتر و موثرتری بر روی تجهیزات کارخانه و تاسیسات خود خواهید داشت. با استفاده از ترانسمیتر روزمونت 3051 علاه بر اینکه پیچیدگی تجهیزات و تاسیسات شما کمتر خواهد شد، هزینه های شما نیز کاهش خواهد یافت. ترانسمیتر روزمونت 3051 می تواند همزمان سطح، جریان و فشار را در تاسیسات شما اندازه گیری کند. توسط پرشر ترنسمیتر رزمونت 3051 شما دسترسی کامل به اطلاعاتی که باعث تشخیص، اصلاح و حتی جلوگیری از خطاها شود را خواهید داشت. با استاندارد بالای صنعتی پرشر ترنسمیتر روزمونت  ۳۰۵۱  و بالا بودن بازدهی آن شما می توانید در سطح جهانی به رقابت بپردازید. شرکت ابزار سنجش آریا نماینده فروش ترانسمیتر فشار روزمونت ۳۰۵۱ در تهران و شهرستان ها می باشد. برای خرید ترانسمیتر فشار روزمونت 3051 و یا دریافت کاتالوگ و لیست قیمت پرشر ترانسمیتر روزمونت 3051 و 1151 با کارشناسان ما در شرکت ابزار سنجش آریا تماس بگیرید.

ترانسمیتر فشار روزمونت 3051

ویژگی های پرشر ترانسمیتر روزمونت 3051

  • پرشر ترانسمیتر روزمونت 3051 دارای بازدهی بسیار بالایی می باشد.
  • پرشر ترانسمیتر روزمونت قابلیت استفاده در صنایع مختلف را دارد.
  • امکان استفاده به عنوان ابزارهای گوناگون
  • پرشر ترانسمیتر روزمونت 3051 کاملا تنظیم و کالیبره شده است.
  • قابلیت استفاده در دمای بسیار بالا
  • دارای کیفیت بسیار بالا
  • دارای عمر طولانی
  • دارای استاندارد صنایع مختلف

 

این ابزار علاوه بر اینکه دارای عمر طولانی و کیفیت بسیار بالایی می باشد، دارای استاندارد صنایع مختلف بوده و امکان استفاده از آن در صنایع مختلف مانند نفت، گاز، پتروشیمی، صنایع آب و غیره وجود دارد. این وسیله دارای بازدهی بسیار بالا می باشد و باعث صرفه جویی در هزینه ها می شود. این ابزار بسیار راحت تنظیم و کالیبره می شود از این رو در زمان و هزینه های جانبی صرفه جویی زیادی به عمل می آید. برای کالیبره کردن این دستگاه معمولا از هارت 475 استفاده می شود. شما می توانید در صورت نیاز ترانسمیتر دما روزمونت را نیز ار ابزار سنجش آریا بخرید. شرکت ابزار سنجش آریا نمایندگی روزمونت در ایران می باشد. ترانسمیتر فشار روزمونت 3051 دارای مدل های اصلی زیر می باشد:

CD1, CD2, CD3, CD4, CD5

TG1, TG2, TG3, TG4, TG5

TA1, TA2, TA3, TA4, TA5

مدل های پرشر ترانسمیتر روزمونت

شرکت روزمونت مدل های بسیار زیادی ترانسمیتر فشار تولید می کند که معرف ترین آن ها مدل های زیر هستند.

انواع ترانسمیتر فشار روزمونت 3051

ترانسمیتر فشار روزمونت 3051C Coplanar

ترانسمیتر فشار روزمونت 3051C Coplanar پرشر ترانسمیتر استاندارد صنعتی است که قابلیت اندازه گیری بسیار دقیق را دارد. این پرشر ترانسمیتر دارای پلتفرمی یکپارچه برای اندازه گیری سطح و فشار است به صورت دقیق است.

ترانسمیتر فشار روزمونت 3051T in-Line

این نوع ترانسمیتر فشار روزمونت دارای طراحی کامپکت با سایز کوچک و مناسب است. از ویژگی های این وسیله سایز کوچک آن و نصب سریع، آسان و ارزان است.

ترانسمیتر فشار روزمونت 3051CF

این نوع فلومتر روزمونت، کاملا اسمبل شده، کالیبره شده، تنظیم شده و همینطور تست شده در زمینه ضد درز آب و مایعات است. همین طور این نوع پرشر ترانسمیتر دارای 2 نوع باسیم و بدون سیم متناسب برای هر نوع نیاز است.

از دیگر مدل های اصلی این پرشر ترانسمیتر می توان به این مدل ها اشاره کرد:

  • Rosemount 3051HT
  • Rosemount 3051P
  • Rosemount 3051S
  • ترانسمیتر اختلاف فشار کپیلاری 3051

مزایای پرشر ترانسمیتر

برای درک مزایای ترانسمیتر فشار بهتر است که آن را با گیج فشار مقایسه کنیم. این موضوع کمک می‌کند که درک ما نسبت به ترانسمیترها بالاتر برود و با شناخت بهتری نسبت به آنها رفتار کنیم. از جمله مزایای این ترانسمیترها می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • ترانسمیتر ها می توانند به طور مستقیم سطح فشار و همچنین فشار تفاضلی را اندازه گیری کنند؛
  • ترانسمیتر ها می توانند تقریباً هر محیطی را تحمل کنند و حتی به صورت غرق شده هم استفاده شوند؛
  • در ساخت ترانسمیترها از مواد پیزوالکتریک استفاده می شود که نسبت به هر دو نوع میدان تابشی و الکترومغناطیسی مقاوم است؛
  • پرشر ترانسمیتر می‌توانند به سیستم های دیگر مانند مدارهای الکتریکی متصل شود؛
  • پرشر ترانسمیتر می‌تواند برای اندازه گیری فشار نسبت به فشار اتمسفر استفاده شود.

درباره شرکت روزمونت Rosemount

شرکت روزمونت زیرمجموعه ای از شرکت امرسون است که دفتر مرکزی آن در ایالت مینوستا آمریکا قرار دارد. این شرکت تولید کننده ابزارهای سنجش و اندازه گیری در زمینه های دما، فشار، سطح و غیره است. این شرکت در سال 1956 در آمریکا تاسیس شد. در ابتدا فعالیت خود را در زمینه هوا و فضا آغاز کرد و سپس به تولید ابزارهای سنجش و اندازه گیری رو آورد. در سال 1976 شرکت امرسون اقدام به خرید این شرکت نمود و هم اکنون تولیدات این شرکت همچنان با نام روزمونت در بازارهای جهانی عرضه می شود. این برند یکی از محبوب ترین برندهای ابزار سنجش در ایران و سرتاسر دنیا می باشد.