پرشر ترانسمیتر ویکا دارای مدل های فراوانی می باشد که از محبوب ترین آن ها می توان به ترانسمیتر فشار ویکا S10  اشاره کرد. با ترانسمیتر فشار ویکا WIKA شما می توانید بسیار بیشتر از قبل روی وسایل و تجهیزات خود کنترل داشته باشید و از آن ها محافظت کنید.با کمک ترانسمیتر فشار ویکا علاوه بر آنکه می توانید پروسه های مختلف صنعتی را کنترل و مانیتور کنید، هزینه های شما نیز کاهش خواهد یافت. توسط پرشر ترانسمیتر ویکا شما دسترسی کامل به اطلاعاتی که باعث تشخیص، اصلاح و حتی جلوگیری از خطاها شود را خواهید داشت. با طراحی بسیار دقیق و کاربردی پرشر ترنسمیتر ویکا و بالا بودن بازدهی آن شما می توانید با خیلی از مدل های مشابه به رقابت بپردازید. با استفاده از ترانسمیتر فشار های ویکا می توانید عمل اندازه گیری فشار، اندازه گیری ارتفاع از سطح دریا، اندازه گیری جریان، اندازه گیری ارتفاع یا عمق و آزمایش نشتی را به راحتی و با دقت هر چه تمام تر انجام دهید. شرکت ابزار سنجش آریا نماینده فروش ترانسمیتر فشار ویکا WIKA در تهران و شهرستان ها می باشد. برای خرید ترانسمیتر فشار ویکا و یا دریافت کاتالوگ و لیست قیمت پرشر ترانسمیتر ویکا با کارشناسان ما در شرکت ابزار سنجش آریا تماس بگیرید.

ترانسمیتر فشار ویکا

 

در حوزه تجهیزات ابزار دقیق پرشر ترانسمیتر ویکا به عنوان یکی از معروف ترین و محبوب ترین ابزارها شناخته می‌شود که کیفیت ساخت آن یک موضوع بسیار مهم و تعیین‌کننده است. اصولا محبوبیت برند ویکا و کیفیت محصولات آنها به شکلی بوده که معمولاً شرکت های صنعتی و پالایشگاهی ترجیح می دهند که از ابزارهای آنها استفاده کنند. البته نباید از این موضوع هم چشم‌پوشی کنیم که حقیقتاً محصولات شرکت ویکا هم به خوبی پاسخگوی نیاز مشتریان در بازار بوده اند. حالا ما هم با این مقدمه کوتاه به سراغ معرفی پرشر ترانسمیتر ویکا خواهیم رفت و در بررسی های خود نکاتی در مورد نقاط قوت و مدل های مختلف آنها ذکر خواهیم کرد. شرکت ابزار سنجش آریا نمایندگی ویکا در ایران می باشد.

 

شرکت ویکا یک شرکت آلمانی است که در زمینه تولید تجهیزات ابزار دقیق فعالیت می‌کند و تولیدات آنها در دو کشور لهستان و آلمان به بازار عرضه می‌شوند. البته این شرکت در بیش از ۴۰ کشور دنیا دفتر فروش دارند و به همین دلیل به جرات می توان آن را به عنوان معتبرترین برند در این زمینه معرفی کرد. پرشر ترانسمیتر ویکا یا ترانسمیتر فشار ویکا از جمله محصولات پرکاربرد این شرکت در زمینه اندازه گیری فشار است که کنترل فشار در یک سیستم یا فرایند صنعتی و پالایشگاهی را فراهم می کند.

 ترانسمیتر های فشار ویکا مدل های مختلفی دارند و هر کدام از آنها با توجه به ویژگی‌های مختلف و جالب خود در بازار شناخته می شوند. این تفاوت ها باعث می شود که امکان استفاده از پرشر ترانسمیتر و در محدوده های فشاری مختلف و همچنین در شرایط عملیاتی متفاوت وجود داشته باشد. به همین دلیل است که محصولات شرکت ویکا اغلب با توجه به نیاز های صنعتی و پالایشگاهی طراحی شدند و شما در انتخاب آنها با توجه به نیاز خود هیچ گونه محدودیتی ندارید.

شاید برای شما هم جالب باشد که بیشتر شرکت‌ها و موسسات صنعتی تمایل دارند که از ترانسمیتر ویکا استفاده کنند. طبیعتاً هر کدام از این شرکت‌ها با توجه به نیاز خود به یک نقطه قوت و مزیت  در این دستگاه ها پی برده اند که می‌تواند برای ما هم به عنوان خریدار جدید تعیین کننده باشد. برخی از مزایای پرشر ترانسمیتر ویکا عبارتند از:

  • تنوع بالای محصولات: خوشبختانه شرکت ویکا برای هر نیاز صنعتی شما یک نوع محصول خاص دارد که شرایط عملیاتی و متفاوتی داشته و حتی مواد اولیه به کار رفته در ساخت آن هم با یکدیگر متفاوت هستند. این موضوع کار ما را برای انتخاب محصولات مختلف ساده تر می کند و به راحتی می توانیم گزینه مطلوب خود را انتخاب کنیم.
  • پشتیبانی از محدوده‌های فشار عملیاتی: با توجه به مدل های ساخته شده از پرشر ترانسمیتر ویکا شما به عنوان مصرف کننده می توانید اطمینان داشته باشید که محدوده‌های فشاری عملیاتی شما به طور کامل پوشش داده می شود. به عنوان مثال شما در مدل A10 می بینید که محدوده فشار بین 0 تا 1000 بار تغییر می کند. خب! طبیعی است که شما می توانید به راحتی محصول مورد نظر را در این محدوده به کار ببرید.
  • دقت بالا در اندازه گیری فشار: بررسی‌های فنی نشان می‌دهد که ترانسمیترهای فشار ویکا محدوده دقتی بسیار بالایی دارند که میزان خطا در آنها شاید کمتر از 0.25 درصد باشد. بنابراین فشار های اندازه گیری شده و انتقال داده شده به اتاق کنترل کاملاً در سطح مطمئن و قابل اطمینانی هستند و ما می توانیم فشارهای گزارش شده را به عنوان اعداد دقیق و محاسبه شده در نظر بگیریم.
  • کیفیت ساخت مطلوب: با توجه به اینکه امکان استفاده از پرشر ترانسمیتر ویکا در محل های مختلف وجود دارد و شرایط عملیاتی آنها با یکدیگر متفاوت است شرکت ویکا برای محصولات خود از مواد اولیه مقاوم در برابر ضربه و مقاوم در برابر شرایط شیمیایی خورنده استفاده کرده است. به عنوان مثال در بیشتر محصولات این شرکت از ماده استنلس استیل استفاده شده است که کاملاً در برابر فشار مقاوم است و مقاومت خوبی در برابر خوردگی هم از خود نشان می دهد.

 در بندهای قبلی اشاره کردیم که شرکت ویکا تنوع بالایی برای محصولات خود در نظر گرفته که هر کدام از آنها شرایط خاص و متفاوتی دارد. در حال حاضر معروف ترین و پرکاربردترین مدل های این ترانسمیتر ها شامل مواردی مانند wika a10، wika s10،wika s11،wika s20،wika o10 میشوند. حالا این شما به عنوان خریدار هستید که باید شرایط فنی و تخصصی پالایشگاه یا محدوده عملیاتی خود را در نظر بگیرید تا بتوانید بهترین محصول را با توجه به نیاز خود انتخاب کنید. معروفترین مدل های پرشر ترانسمیتر ویکا، مدل های زیر می باشند.

 به عنوان مثال شما در پرشر ترانسمیتر wika a10  با یک ترانسمیتر ساخته شده از جنس فولاد زنگ نزن مواجه هستید که برای قسمت ماشین سازی، کشتی سازی، اندازه گیری و کنترل فناوری هیدرولیک و همچنین بخش پنوماتیک پمپ و کمپرسور کاربرد دارد. این پرشر ترانسمیتر می‌تواند محدوده بین ۰ تا ۱۰۰۰ بار را پوشش دهد و به همین دلیل شما برای استفاده از آن در شرایط مختلف محدودیتی ندارید. حالا شما می توانید برای مدل های دیگر مانند سری s و سری o هم نمونه های دیگری در بازار پیدا کنید که هر کدام از آنها به شکل های مختلفی طراحی شدند.

 یکی از مهمترین قطعات به کار گرفته شده در پرشر ترانسمیتر ویکا، سنسور فشار است که وظیفه آن تشخیص و انتقال فشار اندازه گیری شده برای پاسخ سریع است. هرچه این سنسور ها حساسیت بیشتری داشته باشند و بتوانند به شکل بهتری فشار موجود در سیستم را تشخیص دهند، عملکرد ترانسمیتر هم بهتر خواهد بود. به طور کلی در این ترانسمیترها از سه مدل سنسور پیزورزیستیو، فیلم نازک وزن سرامیکی استفاده شده است که مکانیزم عملکرد هر کدام از آنها متفاوت بوده و نیاز به بحث تخصصی دارد. جالب است بدانید که ترانسمیترها برای تشخیص فشار نیاز به مدل های مختلفی از این سنسورها دارند و هر کدام از آنها در یک محدوده فشاری کاربرد دارد.

طبیعتاً خرید پرشر ترانسمیتر ویکا برای شما می تواند یک چالش سخت و در برخی موارد گیج‌کننده باشد. پس در این مورد توصیه ما این است که شرایط هر کدام از محصولات این شرکت را به شکل دقیق مطالعه کنید و توجه ویژه‌ای به کاتالوگ دستگاه داشته باشید تا بهترین انتخاب ممکن را با توجه به نیاز خود انجام دهید.

کاربرد پرشر ترانسمیتر ویکا:

  • ساخت ماشین ها
  • هیدرولیک و پنوماتیک
  • پمپ ها
  • صنایع شیمیایی

معرفی ترانسمیتر فشار ویکا S-10

این ترانسمیتر یکی از بهترین ابزار هایی است که به جهت اندازه گیری فشار در سیستم ها، تجهیزات کنترل پمپ، وکیوم و اندازه گیری سطح مایعات به کار برده می شود. طراحی محکم مدل ترانسمیتر فشار S-10 آن را به یک محصول با کیفیت بسیار بالا تبدیل کرده است که حتی در شرایط نا مساعد نیز می تواند بسیار کاربردی و مطلوب باشد. حتی در درجه حرارت کم در هنگام استفاده در خارح از منزل، در زمان ضربه ها و لرزش های شدید در ماشین سازی ها و یا در صنایع شیمیایی هم حتی می تواند تمام نیاز شما را برآورده کند. ویژگی های بسیار دقیق و کاربردی و طراحی دقیق ترانسمیتر فشار ویکا آن را به یک محصول رقابتی و پر فروش تبدیل کرده است که قادر است تمامی نیاز شما را در صنعت برآورده کند.

ویژگی های ترانسیمتر فشار ویکا S-10

  • این ترانسمیتر فشار مقاوم در برابر فشار است.
  • دارای رنج اندازه گیری استاندارد می باشد.( محدوده اندازه گیری از 0 … 0.1 تا 0 … 1000 بار) این محدوده اندازه گیری را می توان تقریبا با تمام سیگنال های خروجی صنعت استاندارد، شایع ترین اتصالات فرایند بین المللی و تعداد زیادی اتصالات برق ترکیب کرد.
  • در برابر نوسانات فشار بسیار مقاوم است.
  • ترانسمیتر فشار ویکا S-10 دارا بدنه استیل است.
  • دارای خروجی دوسیم 4 تا 20 میلی آمپر
  • این ترانسمیتر فشار بسیار مقاوم در برابر لرزش و ضربه است.
  • سیگنال های خروجی 4 تا 20 ma ، DC 0 تا 10 ولت و غیره
  • شکل اتصال برق: شکل اتصال زاویه ای A ، اتصال دایره ای M12 x 1 ، کابل های خروجی مختلف و کاربردی.
  • قابلیت استفاده در دیافراگم ها را نیز دارد.
  • دارای نقطه صفر و قابل تنظیم از طریق پتانسیومتر داخلی است.

مزایای پرشر ترانسمیتر

برای درک مزایای ترانسمیتر فشار بهتر است که آن را با گیج فشار مقایسه کنیم. این موضوع کمک می‌کند که درک ما نسبت به ترانسمیترها بالاتر برود و با شناخت بهتری نسبت به آنها رفتار کنیم. از جمله مزایای این ترانسمیترها می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • ترانسمیتر ها می توانند به طور مستقیم سطح فشار و همچنین فشار تفاضلی را اندازه گیری کنند؛
  • ترانسمیتر ها می توانند تقریباً هر محیطی را تحمل کنند و حتی به صورت غرق شده هم استفاده شوند؛
  • در ساخت ترانسمیترها از مواد پیزوالکتریک استفاده می شود که نسبت به هر دو نوع میدان تابشی و الکترومغناطیسی مقاوم است؛
  • پرشر ترانسمیتر می‌توانند به سیستم های دیگر مانند مدارهای الکتریکی متصل شود؛
  • پرشر ترانسمیتر می‌تواند برای اندازه گیری فشار نسبت به فشار اتمسفر استفاده شود.

طبیعتاً خرید پرشر ترانسمیتر ویکا برای شما می تواند یک چالش سخت و در برخی موارد گیج‌کننده باشد. پس در این مورد توصیه ما این است که شرایط هر کدام از محصولات این شرکت را به شکل دقیق مطالعه کنید و توجه ویژه‌ای به کاتالوگ دستگاه داشته باشید تا بهترین انتخاب ممکن را با توجه به نیاز خود انجام دهید.