سوئیچ دما ایندومارت برای حس کردن دما، تنظیم و کنترل قطع و وصل خروجی در نقطه تنظیم است. مبحث دما و اندازه گیری دما از دیر باز به عنوان یكی از مهمترین فاكتور ها در زمینه ی پروسه های صنعتی بوده، به گونه ای كه می توان بیان نمود در اكثر پروسه های كنترلی اندازه گیری دما فرایند امری ضروریست. شرکت ابزار سنجش آریا نماینده فروش سوئیچ دما ایندومارت INDUMART در تهران و شهرستان ها می باشد. برای خرید سوئیچ دما ایندومارت و یا دریافت کاتالوگ و لیست قیمت سوئیچ دما ایندومارت با کارشناسان ما در شرکت ابزار سنجش آریا که یک فروشگاه ابزار دقیق در لاله زار می باشد، تماس بگیرید.

سوئیچ دما ایندومارت

مشخصات فنی سوئیچ دما INDUMART

مكانیزم اصلی سوئیچ دما ایندومارت در اصل حس كردن دما، تنظیم و كنترل قطع و وصل خروجی در ست پوینت یا نقطه تنظیم است، میزان دما و همچنین اندازه گیری آن در صنعت و پروسه های دیگر بسیار اهمیت دارد و در تمام موارد کنترلی اندازه گیری دمای فرایند ها باید انجام و همینطور کنترل شود. سوئیچ دما ایندومارت محیط صنعتی سری TSA 210 ، در کاربردهای صنعتی با تقاضاهای زیادی مواجه شده و می توانند در مواردی که مشخصات مهم از جمله تکرارپذیری اندازه گیری، استحکام طولانی مدت و حفاظت در مقابل نفوذ آب و خاک مدنظر می باشند مورد استفاده قرار گیرند.

انواع سوئیچ دما ایندومارت INDUMART

سوئیچ دما ایندومارت در مدل های  T38،TSA 210 ، TSM 320، TSM 310 موجود است.

مدل T38 دارای دقت 1.0% است و برای دمای محیطی 40- تا 90 درجه سانتی گراد مناسب است و حداکثر دمای فرایند 200 تا 800 درجه سانتی گراد کارایی دارد. سوئیچ های گازدار مویی دما ، جهت اندازه گیری دما و نمایش آن برروی نشانگر مدرج و عملکرد چند مرحله ای سوئیچ دما قابل استفاده هستند .این سوئیچ دما ایندومارت ابزاری بسیارایده آل، جهت کنترل متوالی پروسه به وسیلهِ پردازش دما درمحیط های خشن می باشند.کار اصلی این ترمومترها پردازش دما ، تعیین فشارگاز داخلِ لوله مارپیچی شکل (لوله بوردن) ، در دستگاه اندازه گیری می باشد.

مدل TSA 210 که به سوئیچ دمای ایندومارت محیط صنعتی معروف هستند قابلیت استفاده در محیط های ناهموار و خشن را دارند و دقت این دستگاه نیز 0.2 % می باشد. جنس آن آلومینیوم با قالب ریخته گری و اپوکسی پوشش داده شده است. در سیستم گرمایشی و تصفیه هوا، ساختمان کشتی، هیدرولیک یا پنوماتیک و موتور دیزلی قابل استفاده است.

مدل TSM 320 به سوئیچ های صنعتی دما معروف هستند. سوئیچ دما ایندومارت ، در کاربردهای صنعتی با تقاضاهای زیادی مواجه شده ومی توانند در مواردی که مشخصات مهم از جمله تکرارپذیری اندازه گیری استحکام طولانی مدت و حفاظت در مقابل نفوذ آب و خاک مدنظر می باشند مورد استفاده قرار گیرند. این نوع سوئیچ های دما ایندومارت دو سوئیچ دارند و آب بندی شده طبق کلاس حفاظتی IP65 هستند. میزان دقت مقیاس آن ها در حدود 2% است و جنس مواد آن از آلومینویم ریخته گری می باشد. برای استفاده در سیستم های گرمایشی و تصفیه هوا، سیستم سرد گننده، هیدرولیک یا پنوماتیک و انبارها بسیار مناسب است.

مدل TSM 310 سوئیچ دما ایندومارت صنعتی است. این سوئیچ های صنعتی ، در کاربردهای صنعتی با تقاضاهای زیادی مواجه شده و می توانند در مواردی که مشخصات مهم از جمله تکرارپذیری اندازه گیری استحکام طولانی مدت و حفاظت در مقابل نفوذ آب و خاک مدنظر می باشند مورد استفاده قرار گیرند.