از جمله محصولات کمتر شناخته شده در بازار ایران می توان به لول سوئیچ فانتینی اشاره کرد که محصول یک شرکت ایتالیایی بوده و نسبت به برندهای دیگر کاربرد کمتری دارد. البته وجود برخی ویژگی های خاص در این محصول و امکان کاربرد آن در برخی حوزه های خاص باعث شده که هنوز هم طرفداران خاص خود را داشته باشد. شرکت فانتینی به عنوان یک شرکت ایتالیایی در زمینه تولید تجهیزات ابزار دقیق فعالیت می کند که هم در سطح سنجی و هم در کنترل سیستم های مختلف ایفای نقش می کنند. اگر قصد خرید لول سوئیچ فانتینی را دارید و می خواهید اطلاعات بیشتری در مورد محصولات این شرکت داشته باشید، در ادامه با ما همراه باشید تا معرفی کاملی از آن ها بیاوریم. شرکت ابزار سنجش آریا نماینده فروش لول سوئیچ فانتینی در تهران و شهرستان ها می باشد. برای خرید سوئیچ سطح فانتینی Level Switch Fantini و یا دریافت کاتالوگ و لیست قیمت لول سوئیچ فانتینی با کارشناسان ما در شرکت ابزار سنجش آریا تماس بگیرید.

معرفی لول سوئیچ فانتینی

لول سوئیچ فانتینی یا سوئیچ سطح فانتینی محصولی برای اندازه‌گیری سطح و به طور همزمان برای قطع و وصل کردن سیستم در شرایط مختلف است. این ابزار می تواند به شکل های مختلف سطح سیال و جامدات پودری را در یک مخزن اندازه گیری کند. اما به طور همزمان سیستم هوشمندی برای آن به کار گرفته شده که بعد از رسیدن سطح سیال به یک محدوده خاص، بلافاصله می تواند یک کلید یا سوئیچ را فعال کند و وضعیت سیستم را تغییر دهد. اهمیت سوئیچ سطح فانتینی به این دلیل است که نتایج را به صورت داده گزارش می کند تا اپراتور بتواند شرایط را کنترل کند.

لول سوئیچ فانتینی

معرفی برند فانتینی

 کمپانی فانتینی به عنوان یک شرکت ایتالیایی در زمینه تولید تجهیزات ابزار دقیق است که محصولات زیادی در بازار ایران ندارد و شرکت ابزار سنجش آریا به عنوان نمایندگی شرکت در ایران است. شرکت فانتینی محصولات مختلفی در این حوزه به بازار عرضه کرده که می‌توان به فلوتر یا لول کنترل در مدل های مختلف، پرشر سوئیچ یا سوئیچ فشار باز هم در مدل های مختلف اشاره کرد. بنابراین می بینیم که تنوع محصولات کمپانی فانتینی ممکن است مثل برندهای معروفی مانند ویکا یا اندرس هاوزر نباشد.

اما در هر صورت تلاش شما در گروه ابزار سنجش آریا به عنوان نمایندگی کمپانی فانتینی در ایران و همچنین به عنوان نمایندگی کمپانی های ویکا و اندرس هاوزر در ایران، فراهم آوردن گزینه های مختلف برای مشتریان است تا بتوانند تنوع در کاربرد های خود را حفظ کنند.

 نمونه محصولات کمپانی فانتینی برای اندازه گیری سطح

 اگر بخواهیم به صورت تخصصی یکی از محصولات کمپانی فانتینی به عنوان لول سوئیچ معرفی کنیم، باید به لول سوئیچ فانتینی مدل A70 اشاره کنیم که به صورت اختصاصی برای کنترل سطح و همچنین کنترل سیستم به کار گرفته می شود. اما در بین محصولات این شرکت نمونه های دیگری هم وجود دارد که می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • فلومتر و لول سوئیچ A95 فانتینی: این ابزار برای فشار کاری ۱۰ بار طراحی شده است و محدوده دمایی بین ۳۰ تا ۶۰ درجه سانتیگراد را پوشش می‌دهد. کابل استفاده شده در این دسته از ابزارها در طول های مختلف است و به همین دلیل می‌توان از آن برای مخازن بزرگ و کوچک استفاده کرد.
  • فلومتر یا لول کنترل A94 فانتینی: این ابزار هم برای فشار کاری ۱۰ بار مناسب است و نهایتا می‌تواند حداکثر دمای ۶۰ درجه سانتیگراد را تحمل کند. کابل استفاده شده در این ابزار ها به طول ۵ متر و ۱۵ متر است و باید با توجه به اندازه مخزن از آنها استفاده شود.
  • فلومتر شناور ضد انفجار مدل A96 فانتینی: این ابزار می تواند فشار کاری کمتری را تحمل کند و برای چهار بار مناسب است. مهمترین ویژگی این لول سوئیچ فانتینی این است که ضد انفجار بوده و محدوده دمایی بین ۶۰ تا ۳۰ درجه سانتیگراد را تحت پوشش قرار می‌دهد. ضمن اینکه حداکثر ولتاژ مصرفی آن هم ۲۲۰ ولت است.
  • لول سوئیچ A70 فانتینی: این سوئیچ ساعت در دمای کاری ۵۰ درجه سانتیگراد و برای مخازن آب به کار گرفته می‌شود که سطح قابل کنترل آنها بین ۵۰ تا ۷۰ سانتیمتر باشد. ضمن اینکه حداکثر فشار کاری این ابزارها ۶ بار است که به عنوان یک محصول برای شرایط متوسط شناخته می شود.

خرید لول سوئیچ فانتینی

در بند قبلی به مدل های مختلف سوئیچ سطح فانتینی اشاره کردیم و نشان دادیم که هر کدام از آنها برای محدوده خاصی قابل استفاده هستند. برخی از این محصولات در فشار کاری بالا و برخی نیز در فشار کاری پایین به کار گرفته می شوند. در ضمن فاکتورهای دیگری مانند شرایط دمای عملیاتی و همچنین ولتاژ مصرفی آنها در انتخاب محصول نقش دارد. این نشان می دهد که کار ما برای خرید لول سوئیچ فانتینی پیچیده تر از چیزی است که بخواهیم یک محصول خاص را انتخاب کنیم.

حتی شرایط مخزن و اندازه آن می‌تواند روی گزینه نهایی تاثیرگذار باشد. به عنوان مثال، در برخی مدل ها انعطاف پذیری بالایی در انتخاب طول کابل سوئیچ سطح فانتینی وجود دارد. این در حالی است که در برخی دیگر از آنها محدودیت برای حداقل و حداکثر طول کابل وجود دارد و این کاربرد آنها را برای مخازن مختلف تحت تأثیر قرار می دهد. با این تفاسیر، در جریان خرید لول سوئیچ باید همه این فاکتورها و همچنین جنس بدنه آن در نظر گرفته شود تا با شرایط عملیاتی همخوانی داشته باشد.

قیمت لول سوئیچ فانتینی

 موضوع مهم دیگری که در جریان انتخاب سوئیچ سطح فانتینی باید به آن توجه شود، مسئله قیمت آنها است. به طور کلی هر چه ابزار در شرایط سخت تری به کار گرفته شود و امکان استفاده از آن در مخازن با شرایط متفاوت وجود داشته باشد، از قیمت بالاتری برخوردار است. بنابراین اگر ما به فکر اطلاع از قیمت محصولات فانتینی باشیم، در وهله اول باید مدل اختصاصی آن را انتخاب کنیم و سپس با شرکت فروشنده تماس بگیریم. دلیل تماس تلفنی یا ارسال ایمیل این است که قیمت آنها با توجه به تغییرات نرخ ارز و شرایط بازار تغییر می کند. اگر به فکر کسب اطلاعات بیشتر در مورد لول سوئیچ فانتینی هستید، با ابزار سنجش آریا به عنوان نماینده فانتینی در تهران و در سراسر ایران تماس بگیرید تا کارشناسان ما اطلاعات تکمیلی را در اختیار شما قرار دهند.