فعالیت به عنوان نمایندگی اندرس هاوزر Endress+Hauser در ایران یکی از مهم ترین گام های ما در گروه ابزار سنجش آریا بود که در حال حاضر با کیفیت ترین محصولات این شرکت را در سطح بازار ارائه می دهیم. شرکت اندرس هاوزر در زمینه تولید تجهیزات ابزار دقیق در سطح دنیا شناخته شده است و محصولات آن ها اعتبار بالایی دارند. این شرکت به دلیل سابقه درخشان و همچنین قدمت چندین ساله خود به یک برند معتبر و شناخته شده در سطح بازار تبدیل شده و اکثر مهندسین تلاش می کند که از محصولات این شرکت بهره ببرند. بنابراین ما هم با توجه به این مقدمه کوتاه به عنوان نمایندگی اندرس هاوزر ابتدا به معرفی این شرکت و تاریخچه آن خواهیم پرداخت و در انتها در مورد میزان فعالیت خود صحبت خواهیم کرد. شرکت ابزار سنجش آریا نماینده فروش انواع محصولات اندرس هاوزر در تهران و شهرستان ها می باشد. برای خرید محصولات اندرس هاوزر و یا دریافت کاتالوگ و لیست قیمت محصولات اندرس هاوزر در ایران با کارشناسان ما در شرکت ابزار سنجش آریا که نمایندگی اندرس هاوزر در ایران است تماس بگیرید.

 معرفی شرکت اندرس هاوزر 

شرکت اندرس هاوزر (Endress+Hauser) یک شرکت سوئیسی در زمینه تولید تجهیزات فرآیندی و صنعتی است که در بسیاری از بازارهای دنیا فعالیت می کند. در حال حاضر نمایندگی اندرس هاوزر در سراسر جهان فعال هستند و به همین دلیل یکی از چند شرکت محبوب در زمینه تولید تجهیزات ابزار دقیق به حساب می آید. ابزار آلات تولیدی این شرکت در زمینه اندازه گیری سطح، اندازه گیری جرم حجمی، اندازه‌گیری تراکم، اندازه گیری فشار و اندازه گیری دما هستند. آنها همچنین طیف وسیعی از متغیرهای اندازه گیری و ابزار دقیق را در مورد کیفیت آب تولید می کند که فاکتورهایی مانند میزان اسیدی یا قلیائیت، میزان اکسیژن محلول در آب و همچنین میزان کلر آن را نشان می‌دهند.

 شرکت اندرس هاوزر طیف وسیعی از ابزارهای طراحی شده برای استفاده در محیط های خطرناک و شرایط شدید و خورنده به بازار عرضه کرده است و به همین دلیل شبکه فعالیت آنها به بیش از ۱۰۰ شرکت در ۴۴ کشور دنیا اختصاص می یابد. جالب است بدانید که در سال ۲۰۱۷ میزان فعالیت نمایندگی اندرس هاوزر در سطح دنیا فروش خالصی معادل با 2.241 میلیارد یورو داشته است. بررسی های سطح دنیا نشان می دهد که این شرکت در کشورهای آلمان، سوئیس، فرانسه، انگلیس، ایتالیا، جمهوری چک، روسیه، آفریقای جنوبی، ایالات متحده، چین، هند، ژاپن و برزیل امکانات تولیدی مختلفی دارد.

 تاریخچه شرکت اندرس هاوزر

 شرکت اندرس هاوزر توسط دو فرد سوئیسی به نام جرج اندرس و لودویک هاوزر در یک فوریه سال ۱۹۵۳ تاسیس شد. در سال ۱۹۵۷ نام این شرکت به طور رسمی به شرکت اندرس و هاوزر تغییر کرده و در حال حاضر با همین نام فعالیت می‌کند. شروع به فعالیت این شرکت با فروش محصولاتی مانند سنسور سطح خازنی الکترونیکی وارد شده از کشور انگلستان بود. فروش این سنسورها خیلی موفق بود و به همین دلیل بنیانگذاران این شرکت تصمیم گرفتند که خود به عنوان شرکت تولید کننده فعالیت کنند و امکانات لازم را برای تولید تجهیزات ابزار دقیق فراهم کنند. 

فروش شرکت اندرس هاوزر در سال‌های ابتدایی فعالیت خود بیشتر متمرکز بر جنوب آلمان و سپس به کل آلمان کشیده شد. این فعالیت‌ها در سال‌های بعد کشورهای همسایه را هم شامل شد و ما شاهد ایجاد نمایندگی اندرس هاوزر در بیشتر کشورهای نزدیک به کشور سوئیس بودیم. تغییرات محصولات این شرکت با سنسورها و دستگاه هایی برای اندازه گیری سایر متغیرهای فیزیکی مانند فشار، جریان، آنالیز و بررسی سطح بهبود یافت. این روند ادامه داشت تا اینکه شرکت اندرس هاوزر در تمام کشورهای اروپای غربی فعالیت خود را ادامه داد. اولین نمایندگی اندرس هاوزر در کشورهای خارجی در ژاپن و در ایالات متحده آمریکا در سال ۱۹۷۰ آغاز شد. در حال حاضر بیش از ۸۰ درصد از ابزارهای فروخته شده در کشور آمریکا در همان کشور آمریکا تولید می شود و امکان فروش و خدمات پس از فروش آنها در این کشور به وجود آمده است. در سال‌های بعد شرکت اندرس هاوزر با چالش هایی مانند چالش میکروالکترونیک و رهبری تکنولوژیکی دست و پنجه نرم کرد و امروزه این شرکت به عنوان یک شرکت جهانی در زمینه ابتکارات مختلف فیلدباس محسوب می شود. پرکاربردترین محصولات اندرس هاوزر موارد زیر می باشند.

نمایندگی اندرس هاوزر در ایران

 به جرات می توان ادعا کرد که تاریخ دقیقی در مورد واردات محصولات شرکت اندرس هاوزر به بازار ایران وجود ندارد. به همین دلیل ما هم نمی توانیم ادعا کنیم که قبلا نمایندگی یا شرکت رسمی در زمینه واردات این محصولات فعالیت داشته است. با توجه به اینکه محصولات این شرکت در زمینه اندازه گیری پارامترهای مختلف مانند دما، فشار، اختلاف فشار، شدت جریان، سطح و سایر فاکتورهای مهم نقش دارند، کاربرد آنها در صنایع نفتی و پالایشگاهی بسیار مهم است و به همین دلیل شرکت های زیادی ادعا می‌کند که نمایندگی اندرس هاوزر در ایران و در تهران هستند.

شاید پیدا کردن نمایندگی رسمی اندرس هاوزر در تهران یا در سایر شهرستان ها بسیار سخت و حتی غیر ممکن باشد،  برخی شرکت‌ها هستند که به عنوان نمایندگی اندرس هاوزر فعالیت می‌کنند و گروه ابزار سنجش آریا هم یکی از اصلی ترین ارائه دهنده های محصولات این شرکت است. طبیعتاً محصولات مختلفی مانند فلومتر، گیج فشار، سوئیچ فشار، ترانسمیتر فشار، ترانسمیتر دما و ترانسمیتر سطح نقش مهم و غیر قابل انکاری در بررسی سیستم های مختلف دارند. بنابراین امکان اعتماد کردن به هر شرکتی در این زمینه وجود ندارد و حتی زمینه تولید محصولات چینی به صورت کپی هم فراهم شده است. اما شرکت ابزار سنجش آریا به عنوان نمایندگی اندرس هاوزر در تهران و در سراسر ایران فعالیت می‌کند و محصولات این شرکت را کاملا به صورت اورجینال و اصلی در اختیار مشتریان خود قرار می دهد. شما میتوانید با بررسی فاکتورهای مختلفی مانند حک‌شدن برند شرکت بر روی بدنه محصول یا مطالعه کاتالوگ و دفترچه دستگاه در مورد اصلی بودن آنها مطمئن شوید.

در انتها باید به این نکته اشاره کنیم که شناخت محصولات اورجینال و تشخیص آنها از محصولات کپی و تقلبی ممکن است برای شما سخت باشد. به همین دلیل توصیه ما این است که در خرید تجهیزات ابزار دقیق از افراد آشنا و با سابقه در این زمینه کمک بگیرید و ترجیحاً شرکتهای معتبر را انتخاب کنید. شما می توانید برای پیدا کردن محصولات دلخواه خود با ما در شرکت ابزار سنجش آریا به عنوان نمایندگی اندرس هاوزر در ایران تماس بگیرید و با کارشناسان ما به صورت مستقیم مشورت کنید.