کالیبراتور فشار فلوک یکی از محصولات موجود و محبوب در بازار ایران است که توسط این شرکت آمریکایی به بازارهای خاورمیانه فرستاده می‌شود و کیفیت مطلوبی در سنجش دستگاه های اندازه گیری فشار دارد. در حقیقت کالیبراتور فشار یک دستگاه رفرنس و مرجع محسوب می‌شود که می‌توان عملکرد سایر تجهیزات اندازه گیری فشار مانند دستگاه فشار سنج و ترانسمیتر فشار را بر مبنای آن سنجید. با توجه به محبوبیتی که کالیبراتور فشار فلوک در بازار ایران دارد، در ادامه در مورد ویژگی های آن صحبت می کنیم و در نهایت چند مدل معروف آنها را هم معرفی خواهیم کرد. شرکت ابزار سنجش آریا نماینده فروش کالیبراتور فشار فلوک در تهران و شهرستان ها می باشد. برای خرید برندهای مختلف پرشر کالیبراتور و یا دریافت کاتالوگ و لیست قیمت کالیبراتور فشار با کارشناسان ما در شرکت ابزار سنجش آریا تماس بگیرید.

کالیبراتور فشار فلوک Fluke

کلیاتی در مورد کالیبراتور فشار فلوک

کالیبراتور فشار فلوک ابزاری برای سنجش عملکرد تجهیزات اندازه گیری فشار مانند ترانسمیتر فشار، گیج فشار، سوئیچ فشار و فشار سنج است که توسط برند فلوک تولید شده است. این ابزار می تواند به صورت مستقیم فشار را با دقت بسیار بالایی اندازه‌گیری کند و به همین دلیل فشار به دست آمده از آن به عنوان فشار مرجع به کار گرفته می شود. این دستگاه یک انتخاب محبوب و ایده آل برای صنایع حساس محسوب شده و به همین دلیل قیمت آن نسبت به سایر فشارسنج های بازار بالاتر است.

نحوه عملکرد کالیبراتور فشار

برای استفاده از کالیبراتور فشار فلوک لازم است که ابتدا فشار به کمک آن اندازه‌گیری شود و سپس از آن برای کالیبره کردن سایر دستگاه ها استفاده شود. به هنگام به کارگیری کالیبراتور لازم است که از دستگاههای دیگری مانند تست گیج فشار هم استفاده شود که دقیقاً در نتیجه کار دستگاه تاثیر گذار است. بنابراین در وهله اول فشار محیطی به عنوان یک فشار رفرنس توسط دستگاه اندازه گیری شده و سپس کالیبراتور فشار به دستگاه های اندازه گیری و کنترل فشار متصل می شود. حالا بر مبنای نتایج به دست آمده در دو دستگاه می‌توان میزان خطای دستگاه‌های فشارسنج را محاسبه کرد و از این طریق آنها را نسبت به معیارهای مختلف کالیبره کرد.

برند فلوک را بشناسیم

شرکت Fluke، یک شرکت تابعه Fortive، تولید کننده تجهیزات آزمایشگاهی، اندازه گیری و تشخیصی صنعتی از جمله تجهیزات تست الکترونیکی است. این شرکت فعالیت خود را در سال ۱۹۴۸ در واشنگتن آمریکا آغاز کرده و جان فلوک و دوست قدیمی او دیوید پاکارد بنیانگذاران اصلی این شرکت بودند. برند فلوک یک برند جهانی در زمینه تولید تجهیزات ابزار دقیق و ابزار های آزمایش و اندازه گیری الکترونیکی تجاری است که محصولات آنها برای کاربردهای علمی و خدماتی و همچنین برنامه‌های آموزشی و صنعتی استفاده می شوند.

این ویژگی‌ها باعث شده که کالیبراتور فشار فلوک یک برند خاص و شناخته شده در بازار ایران باشد که معمولاً با استقبال و بالایی از طرف مشتریان مواجه می‌شود. به همین دلیل ما هم به عنوان نماینده محصولات فلوک در بازار آمادگی ارائه محصولات این شرکت به هموطنان هستیم.

برخی از مدل های کالیبراتور فشار فلوک

حالا برای اینکه درک درستی از نحوه عملکرد کالیبراتور فشار فلوک داشته باشیم و بدانیم که در چه شرایطی می‌توان از آنها استفاده کرد، در ادامه به چند مدل از آنها اشاره می کنیم که در انتخاب محصول به شما کمک می کند:

کالیبراتور فشار فلوک ۷۱۸

این دستگاه می تواند محدوده فشار یک تا ۳۰۰ پاسکال را پوشش دهد و معمولاً به عنوان کالیبراتور دارای پمپ داخلی شناخته می شود. توانایی پوشش فشار با محدوده اندازه گیری ۶۹ میلی بار و امکان استفاده در صنایع پتروشیمی و تولید فولاد و همچنین کالیبراسیون آزمایشگاه های حساس از دیگر ویژگی هایی است که این محصول را به یک انتخاب مطلوب تبدیل گردد.

کالیبراتور فشار فلوک ۷۲۱

از این ابزار به عنوان یک دستگاه ثابت یا رومیزی یاد می شود که برای اندازه گیری پارامترهای مرتبط با فشار انتخاب مطلوبی است. برای این دستگاه امکان استفاده از ۵۰ ماژول فشار سری ۷۵۰ وجود دارند و محدوده فشار بین ۲ تا ۶۹۰ بار را پوشش میدهد. اندازه سیگنال خروجی در نظر گرفته برای این دستگاه بین ۴ تا ۲۰ میلی آمپر بوده و امکان اندازه گیری ولتاژ تا ۳۰ ولت به صورت جریان مستقیم را دارد.

کالیبراتور فشار فلوک ۷۱۷

از این دستگاه برای اندازه گیری فشار بین ۰ تا ۳۰۰۰ پی اس ای استفاده می شود و برای کالیبره کردن دستگاه های فشار سنج و گیج فشار در این محدوده مناسب است. بکارگیری یک صفحه نمایش دیجیتالی و همچنین طراحی به صورت پرتابل و دستی از مهمترین ویژگی‌های این دستگاه است. در ضمن در نظر گرفتن بدنه پلاستیکی و مقاومت عالی در برابر شرایط محیطی می تواند آن را به یک انتخاب مطلوب برای شما تبدیل کند.

خرید کالیبراتور فشار فلوک

بحث انتخاب و خرید کالیبراتور فشار موضوعی است که می‌تواند همه موارد گفته شده در بند های قبلی را شامل شود و ما را در انتخاب گزینه های مختلف کمک کند. در حقیقت کالیبراتورهای تولیدی شرکت فلوک در دو نوع رومیزی و دستی هستند که نوع دستی آن به صورت پرتابل و قابل حمل است. ضمن اینکه برای این محصولات امکان نشان دادن فشار در دو قالب آنالوگ و دیجیتال در نظر گرفته شده که هر کسی با توجه به شرایط سیستم خود می‌تواند یکی از آنها را انتخاب کند.

اما خرید کالیبراتور فشار فلوک فقط به همین موارد محدود نمی‌شود و بحث مشخصات فنی آن در اولویت است. در هر صورت از شما از این دستگاه برای اندازه‌گیری فشار و همچنین کالیبره کردن تجهیزات اندازه گیری فشار استفاده می کنید. بنابراین لازم است که محدوده فشار تحت پوشش این دستگاه با محدوده فشار موجود در سیستم همخوانی داشته باشد تا دستگاه بتواند اندازه گیری دقیقی داشته و نتایج را در قالب داده های مناسب گزارش کنند. امیدواریم این از مطلب به شما در انتخاب یک گزینه مناسب به عنوان کالیبراتور فشار فلوک کمک کند و بتوانید برای سیستم خود یک گزینه مناسب انتخاب کنید. اما برای ارتباط بهتر و گرفتن قیمت محصول از شماره های درج شده در سایت استفاده کنید و با ما در تماس باشید.