شرکت نوافیما یکی از شرکت های ایتالیایی معروف در حوزه تولید تجهیزات ابزار دقیق است که گیج فشار نوافیما از جمله محبوب‌ترین ابزارهای آنها محسوب می‌شود. این گیج فشار در مدل ها و اندازه های مختلفی به بازار عرضه شده که هر کدام از آنها ویژگی های خاص خود را دارند و کاربرد آنها را تحت تاثیر قرار می‌دهد. با توجه به توانایی محصولات نوافیما برای اندازه گیری در شرایط مختلف مانند شرایط تنشی و لرزشی، محصولات آن‌ها محبوبیت خوبی در بازار پیدا کردند. با این مقدمه کوتاه به سراغ معرفی گیج فشار نوافیما خواهیم رفت تا در مورد شرایط کلی آن توضیح دهیم و برخی از مدل های معروف آنها در بازار ایران را بشناسیم. شرکت ابزار سنجش آریا نماینده فروش تست گیج فشار نوافیما در تهران و شهرستان ها می باشد. برای خرید گیج فشار یا مانومتر نوافیما و یا دریافت کاتالوگ و لیست قیمت پرشر گیج نوافیما با کارشناسان ما در شرکت ابزار سنجش آریا تماس بگیرید.

گیج فشار نوافیما

معرفی کلی گیج فشار نوافیما

گیج فشار نوافیما ابزاری برای سنجش و اندازه گیری فشار در سیستم های مختلف است که اساس اندازه گیری آن بر مبنای تغییر وضعیت یک سنسور و عکس العمل نسبت به تغییر فشار محیط است. تنوع محصولات شرکت نوافیما در مورد گیج فشار هم رعایت شده و این موضوع باعث شده که در سطح بازار نمونه های مختلف و متنوعی از آنها در بازار داشته باشیم. بنابراین برای سیستم ها با محدوده فشاری متفاوت و همچنین در شرایطی که امکان ورود تنش به سیستم وجود دارد تغییراتی در پرشر گیج نوافیما به وجود آمده که متناسب با نیاز های صنعتی است.

 در مورد نحوه عملکرد گیج فشار نوافیما تفاوت محسوسی نسبت به گیج فشار ویکا یا گیج فشار اندرس هاوزر وجود ندارد و در این محصولات هم شاهد استفاده از سیستم های تشخیص فشار مانند دیافراگم و سنسورهای فشنگی هستیم. در محصولات شرکت نوافیما امکان استفاده از نمایشگرهای دیجیتالی و همچنین نمایشگرهای عقربه‌ای وجود دارد که متناسب با سیستم و محل استفاده از آنها تغییر می کنند. حتی در بین محصولات این شرکت گیج فشار روغنی هم داریم که در صورت وجود تنش و لرزش در سیستم مانع از بروز خطا در نتایج اندازه گیری فشار می شود و این می تواند کیفیت دقت اندازه گیری آنها را به شکل محسوسی بالاتر ببرد.

معرفی شرکت نوافیما   

شرکت نوافیما (Nuova Fima) یک شرکت ایتالیایی در زمینه تولید تجهیزات ابزار دقیق است که تجهیزات صنعتی مختلف از جمله تجهیزات اندازه گیری فشار را تولید می کند. محصولات این شرکت ایتالیایی صرفاً به پرشر گیج محدود نمی‌شوند و تجهیزات دیگری مانند سوئیچ فشار و دیافراگم های اندازه گیری فشار هم در بین آنها وجود دارد. اگرچه ممکن است برند این شرکت از لحاظ اعتبار و شناخته شدن در سطح بازار با برندهای معروف مانند ویکا و اندرس هاوزر رقابت نکند، اما رعایت استانداردهای بین المللی و اخذ چندین گواهینامه در زمینه تولید تجهیزات ابزار دقیق باعث شده که یکی از برندهای محبوب در ایران باشد.

شرکت نوافیما بیش از ۸۳ سال فعالیت در زمینه تولید تجهیزات ابزار دقیق دارد و محصولات آنها در سراسر جهان پخش می شوند. ما هم در حال حاضر به عنوان نماینده نوافیما در زمینه فروش و عرضه گیج فشار نوافیما فعالیت می‌کنیم.

مشخصات پرشر گیج نوافیما

با وجود این که مدل‌های مختلفی از گیج فشار نوافیما در بین محصولات ما و در سطح بازار وجود دارد اما بیشتر ویژگی ها و مشخصات آنها یک سال هستند و در چند مورد با همدیگر متفاوت هستند. تفاوت ها باعث می‌شود که محدوده عملیاتی پرشر گیج نوافیما هم تغییر کرده و امکان انتخاب آن برای سیستم های مختلف وجود داشته باشد. یکی از محبوب ترین مدل های موجود در بازار گیج فشار نوافیما ۴۰۰ بار است. برای ساخت بدنه و همچنین قسمت نمایشگر این دستگاه از استنلس استیل استفاده شده و اتصال های آن به صورت برنجی در اندازه ۱.۴ اینچ هستند. این دستگاه برای پوشش فشار بین صفر تا ۴۰۰ بار مناسب است.

از دیگر محصولات پرمصرف در بازار می‌توان به گیج فشار نوافیما ۴۰ بار اشاره کرده که برای محدوده فشار کمتری مناسب است. این دستگاه می تواند محدوده و رنج فشار بین ۳۰ تا ۴۰ بار را پوشش دهد و اندازه صفحه اصلی آن هم ۶ سانتیمتر است. در این محصول هم شاهد استفاده از استنلس استیل به عنوان بدنه هستید که مقاومت آن را در برابر خوردگی و ضربه بالا می برد. در ضمن شرکت نوافیما برای این محصول امکان استفاده از روغن را هم در نظر گرفته که به هنگام لرزش امکان خطای دستگاه را به حداقل می رساند.

خرید پرشر گیج نوافیما

در مورد محصولات نوافیما همانند سایر برندهای معتبر، شاهد تنوع در مدل های مختلفی هستیم که هم از لحاظ مشخصات فیزیکی و هم از لحاظ شرایط کاربردی با یکدیگر متفاوت هستند. بنابراین در جریان خرید گیج فشار نوافیما باید این مدل با نیاز پروژه و صنعت هماهنگ باشد تا به بهترین محصول ممکن برسیم. حتی در انتخاب جزئیاتی مانند اندازه صفحه و نوع روغن استفاده شده در گیج فشار هم باید محاسبات دقیقی صورت گیرد تا فشار اندازه گیری شده و گزارش شده توسط دستگاه در سطح مطلوبی باشد. برای مشاوره در این زمینه می توانید با ما تماس بگیرید.

کاربرد گیج فشار نوافیما

با توجه به مدل های متنوعی که در بندهای قبلی به آنها اشاره کردیم، اظهار نظر به صورت قطعی در مورد کاربرد این ابزارها تقریباً غیر ممکن است و ما باید مدل آنها را در نظر بگیریم. به عنوان مثال ما میتوانیم از گیج فشار ۴۰۰ بار برای صنایع غذایی و دارویی و حتی صنایع پتروشیمی استفاده کنیم و در مورد نیروگاههای هسته‌ای هم انتخاب مناسبی است. این در حالی است که یک گیج فشار ۴۰ بار محدوده فشار کمتری را تحت پوشش خود قرار می دهد و این باعث می شود که در کاربرد آن محدودیت بیشتری در نظر گرفته شود.

قیمت پرشر گیج نوافیما

آخرین موضوعی که احتمالاً برای شما اهمیت زیادی دارد، قیمت محصول و بودجه‌ای که برای خرید آن در نظر می گیرید است. قیمت گیج فشار نوافیما به فاکتورهای مختلفی مانند مشخصات فیزیکی و مشخصات فنی آنها بستگی دارد که طبیعتاً برای هر مدل تغییراتی در آن به وجود می‌آید. بنابراین شما می توانید برای گرفتن لیست قیمت محصولات به صورت تکی و کلی با ما در تماس باشید تا پشتیبان ما اطلاعات کامل را در اختیار شما قرار دهد.