سوئیچ فشار اشکرافت برای سنجش فشار سیال جاری درون سیستم های لوله کشی در صنایع و پالایشگاه ها مورد استفاده قرار می گیرد. سوئیچ فشار اشکرافت به دلیل دقت و کیفیت بالایی که دارا است می تواند این اطمینان را بدهد که به بهترین شکل بتوانید فشار سیستم های را مانیتور و کنترل کنید. شرکت ابزار سنجش آریا نماینده فروش سوئیچ فشار اشکرافتASHCROFT در تهران و شهرستان ها می باشد. برای خرید پرشر سوئیچ و یا دریافت کاتالوگ و لیست قیمت سوئیچ فشار با کارشناسان ما در شرکت ابزار سنجش آریا تماس بگیرید.

سوئیچ فشار اشکرافت

سوئیچ فشار اشکرافت برای کنترل وضعیت فشار در فرآیند ها استفاده می شود. برای کنترل و ماینتور وضعیت فشار در سیستم های لوله کشی در صنایع و پالایشگاه ها از یک سوئیچ فشار دقیق استفاده می کنند. سوئیچ فشار در زمان بروز مشکل طبق دستوری که تنظیم شده است عمل می کند و تا رفع آن به عملکرد خود ادامه می دهد.

درباره شرکت اشکرافت

شرکت ابزارآلات و تجهیزات سنجش اشکرافت همواره یک تعهد جدی برای کارکنان مطابق با قوانین و مقررات مربوط به آیین نامه های تجاری در نظر گرفته است. عملیات و فعالیت های انجام شده در این شرکت سازگار با سیستم های مدیریت کیفیت و یکپارچگی فرآیند است تا بهره وری عملیاتی را به حداکثر برسانند و در نتیجه آن با کیفیت ترین و دقیق ترین سیستم های سنجش را بتوانند ارائه کنند. سوئیچ فشار اشکرافت طراحی شده برای شرایط چالش برانگیز سیستم ها در صنایع و فرآیند هایی است که نیازمند نرخ چرخش زیاد به همراه قابلیت بالای سوئیچ دارند. سوئیچ فشار اشکرافت بسیار قابل اعتماد است و مناسب برای استفاده طولانی مدت می باشد. این سوئیچ دما قابلیت استفاده در کنترل فشار، خاموش کردن سیستم ها و عملیات زنگ هشدار را دارا است.

ویژگی های کلیدی و مهم :

  • سوئیچ فشار اشکرافت دارای صفحه نمایش دیجیتال و واضح است تا به راحتی پارامتر ها دیده شود.
  • تکنولوژی حسگر نازک را شامل می شود.
  • پتانسیومترهای چندگانه اجازه تنظیمات ساده، سریع و کاربردی را می دهد.
  • در سوئیچ فشار اشکرافت نشانگر وضعیت را می توانید به راحتی و سریع تغییر دهید و در محل دلخواه خود تنظیم کنید.
  • آمپر رله  موجود در آن SPDT 10 است.
  • دقت تعیین شده در این سوئیچ فشار اشکرافت به میزان قابل توجهی افزایش پیدا کرده است و با ± 0.50٪ مقیاس کامل کار سنجش فشار را انجام می دهد.
  • برای محافظت از بدنه آن در مقابل عوامل محیطی مختلف، محفظه آلومینیومی در نظر گرفته شده است.
  • محدوده فشارقابل اندازه گیری توسط این سوئیچ فشار اشکرافت 60 تا 20،000 psi می باشد.
  • دامنه قابل تنظیم در این دستگاه به میزان 0.5٪ از مقیاس کامل است که رنج مناسبی را شامل می شود.

کاربرد و موارد استفاده از سوئیچ فشار اشکرافت

این سوئیچ فشار مناسب برای خطوط و سیستم های لوله کشی به منظور تنظیم فشار جریان یافته درون لوله ها می باشد. همچنین می توان از این سوئیچ فشار در ابزار های ماشینی، ماشین آلات قالب گیری تزریقی، انواع مختلف پمپ ها،دستگا ها و تجهیزات پرس متنوع, توربین ها و کمپرسور ها، تجهیزات نصب شده تخصصی برای سنجش میزان فشار استفاده کرد. علاوه بر آن در برنامه های کاربردی فرآیند شامل سیستم های هیدرولیک و چرخه ها نیز می توان از آن استفاده کرد.

موارد مهم در انتخاب پرشر سوئیچ

همانند گیج فشار، دستگاه پرشر سوئیچ با فشار در ارتباط است و به طور کامل تحت تأثیر آن قرار دارد. اولین نکته‌ای که در انتخاب این ابزار باید رعایت کنیم، این است که فشار مورد نظر در محیط با واحد تشخیص فشار در دستگاه همخوانی داشته باشد. این یعنی تحمل فشارهای بالاتر یا تشخیص فشارهای پایین‌تر برای این دستگاه‌ها سخت و تقریباً غیر ممکن است و این برای فرایند ما بسیار خطرناک است.

 از طرف دیگر ما باید ببینیم که ابزار پرشر سوئیچ را برای کجا و برای چه سیستمی می‌خواهیم. طبیعتا دستگاه سوئیچ فشار آب با همین دستگاه برای بخار یا گاز تفاوت بسیاری دارد. به هیچ وجه در این زمینه اشتباه یا کوتاهی قابل بخشش نیست و تبعات جبران ناپذیری به دنبال خواهد داشت. البته در حالت عادی در انتخاب این تجهیزات چندین نفر و واسطه نقش دارند که انتخاب ایده آل و مناسبی صورت گیرد. اگر به اطلاعات بیشتری در این زمینه نیاز دارید و می‌خواهید که کارشناسان ما به شما کمک کنند، با ما در تماس باشید.