ترانسمیتر دما روزمونت 3144 یکی از محصولات شرکت روزمونت برای اندازه گیری دما است که در صنایع، کارخانجات، پالایشگاه ها مورد استفاده قرار می گیرد. با استفاده از این ترانسمیتر دما کارشناسان به اندازه گیری دقیق دما در خط های تولید و انتقال سیالات مختلف مانند نفت، گاز، آب، هوا و غیره می پردازند. شرکت ابزار سنجش آریا نماینده فروش ترانسمیتر دما روزمونت Rosemount در تهران و شهرستان ها می باشد. برای خرید ترانسمیتر دما روزمونت 3144 و یا دریافت کاتالوگ و لیست قیمت تمپرچر ترانسمیتر روزمونت 3144p با کارشناسان ما در شرکت ابزار سنجش آریا تماس بگیرید.

ترانسمیتر دما روزمونت 3144

ویژگی های ترانسمیتر دما روزمونت 3144

ترانسمیتر دما روزمونت 3144 دارای ویژگی های زیادی است که آن را به یک ترانسمیتر ایده آل برای استفاده در صنایع مختلف تبدیل می کند. در این مدل ترانسمیتر روزمونت نصب و اندازه گیری دما بسیار ساده شده است و اندازه گیری دما بسیار دقیق انجام می شود. همچنین در این نوع ترانسمیتر هزینه اورهال و نگهداری بسیار کاهش یافته است. ال سی دی نصب شده بر روی ترانسمیتر دما روزمونت 3144، اطلاعات مورد نیاز را به صورت کامل و با جزییات فراوان نمایش می دهد.

 از ترانسمیتر دما کجا استفاده میشود؟

به طور کلی ترانسمیتر ها به عنوان ابزار دقیق استفاده می شوند و وظیفه آنها کنترل پارامترها و فاکتورهای مختلف صنعتی است. به عنوان مثال ترانسمیتر دما برای اندازه گیری دما و تغییرات آن در یک فرآیند و پرشر ترانسمیتر برای اندازه گیری و تغییرات فشار استفاده می شود. بنابراین از ترانسمیتر دما می توان در نقش های مختلفی استفاده کرد. برخی از این نقش ها عبارتند از:

  • اندازه گیری و کنترل دما در یک کوره صنعتی یا غیر صنعتی
  • اندازه گیری و کنترل تغییرات دما در اثر واکنش های شیمیایی
  • اندازه گیری و کنترل دما در موتورهای صنعتی برای ایجاد شرایط بهینه
  • اندازه گیری و کنترل دما در سیستم های پایپینگ در فرایندهای صنعتی و پالایشگاهی
  • اندازه گیری و کنترل دما در مخزن های تحت فشار و محل انجام واکنش های شیمیایی
  • اندازه گیری و کنترل دما در دیگ بخار و در بویلر ها.