ترانسمیتر فشار abb ای بی بی یکی از  یکی از ابزار ها و تجهیزات اندازه گیری است که قابلیت اندازه گیری حتی در شرایط بد با توجه به استاندارد ها را دارد. ترانسمیتر فشار ای بی بی دارای یک محدوده مدولار الکترونیک مبتنی بر ریز پردازنده و تکنولوژی حسگر های چندگانه است که کار اندازه گیری فشار را با نهایت دقت در صنایع انجام می دهد. می توانید از این ابزار و تجهیزات برای کلیه پروژه ها و فرایند های خود در هر شرایطی که باشند، استفاده کنید و از نتیجه آن قطعا راضی خواهید بود. شرکت ابزار سنجش آریا نماینده فروش ترانسمیتر فشار ای بی بی ABB  در تهران و شهرستان ها می باشد. برای خرید ترانسمیتر فشار ای بی بی و یا دریافت کاتالوگ و لیست قیمت پرشر ترانسمیتر ای بی بی با کارشناسان ما در شرکت ابزار سنجش آریا تماس بگیرید.

ترانسمیتر فشار ای بی بی

علت برتری ترانسمیتر فشار abb ای بی بی

اندازه گیری دقیق و قابل اعتماد فشار دیفرانسیلی، جریانات ، مایعات و فشار مطلق حتی در سخت ترین شرایط و محیط های خطرناک صنعتی هم فراهم شده است. می توانید از آن برای کنترل و مانیتورینگ پروسه های مختلف در صنعت استفاده کنید. ترانسمیتر فشار ای بی بی علاوه بر آنکه در کنترل فشار و اندازه گیری آن کاربرد دارد، می توانید از آن برای ترانسمیتر سطح مایعات در مخازن نیز استفاده کنید. این ترانسمیتر فشار قابل تنظیم است تا بتوانید به راحتی سیگنال های خروجی را مطابق با پر استفاده ترین استاندارد های روز دنیا تنظیم کنید و نتایج آن را مشاهده کنید.

علاوه بر روش پیکربندی قدیمی که وجود داشت، این ترانسمیتر فشار با تکنولوژی نوآورانه TTG این امکان را فراهم می کند تا کاربران این ابزار ها را بدون حذف پنجره پوششی جلویی پیکربندی کنند و در نتیجه آن صرفه جویی در زمان را برای کاربر به ارمغان می آورد. این ترانسمیتر فشار دارای ماژول الکترونیکی است که به لطف پیکربندی خودکار آن به طرز چشم گیری باعث افزایش بهره وری کارخانه می شود. صفحه نمایش آن با روش بسیار ساده ای راه اندازی می شود. استفاده از این ترانسمیتر فشار به طرز چشم گیری به صرفه جویی در وقت و هزینه های تعمیر و نگه داری کمک خواهد کرد. از دیگر برندهای معروف این نوع ترانسمیتر، میتوان به پرشر ترانسمیتر روزمونت 3051 اشاره کرد.

ویژگی های ترانسمیتر فشار ای بی بی

  •  دارای دقت پایه ± 0.075 %است.
  • استفاده از ترانسمیتر فشار ای بی بی باعث کاهش ریسک نشت جریان می شود.
  • در فشار های بسیار بالا (تا 41 مگاپاسکال) کاربرد دقیق و درستی دارد.
  • دارای نمایشگر روی ترانسمیتر است که موجب می شود امکان مشاهده مقدار دبی جریان فراهم شود.
  • می توانید انواع اتصالات را برای نصب آن روی خط انتخاب کنید.

 دارا بودن گواهینامه SIL2/SIL3 توسط TÜV Nord ویژگی کلیدی دیگری را برای این ترانسمیتر فشار ای بی بی به وجود آورده است. این گواهینامه یک تضمین واقعی برای محافظت است و آن را به یکی از هوشمندانه ترین ترانسمیتر ها تبدیل کرده است.

همچنین این دستگاه دارای پلتفرم PROFIBUS PA و FOUNDATION است که ویژگی تغییر پذیری و قابلیت ارتقا ترانسمیتر را فراهم می کند و با PED Category III انطباق کامل و همه جانبه ای دارد.

مزایای پرشر ترانسمیتر

برای درک مزایای ترانسمیتر فشار بهتر است که آن را با گیج فشار مقایسه کنیم. این موضوع کمک می‌کند که درک ما نسبت به ترانسمیترها بالاتر برود و با شناخت بهتری نسبت به آنها رفتار کنیم. از جمله مزایای این ترانسمیترها می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • ترانسمیتر ها می توانند به طور مستقیم سطح فشار و همچنین فشار تفاضلی را اندازه گیری کنند؛
  • ترانسمیتر ها می توانند تقریباً هر محیطی را تحمل کنند و حتی به صورت غرق شده هم استفاده شوند؛
  • در ساخت ترانسمیترها از مواد پیزوالکتریک استفاده می شود که نسبت به هر دو نوع میدان تابشی و الکترومغناطیسی مقاوم است؛
  • پرشر ترانسمیتر می‌توانند به سیستم های دیگر مانند مدارهای الکتریکی متصل شود؛
  • پرشر ترانسمیتر می‌تواند برای اندازه گیری فشار نسبت به فشار اتمسفر استفاده شود.