سوئیچ دما دلتا برای حس کردن دما، تنظیم و کنترل قطع و وصل خروجی در نقطه تنظیم است. مبحث دما و اندازه گیری دما از دیر باز به عنوان یكی از مهمترین فاكتور ها در زمینه ی پروسه های صنعتی بوده، به گونه ای كه می توان بیان نمود در اكثر پروسه های كنترلی اندازه گیری دما فرایند امری ضروریست. شرکت ابزار سنجش آریا نماینده فروش سوئیچ دما دلتا DELTA در تهران و شهرستان ها می باشد. برای خرید سوئیچ دما دلتا و یا دریافت کاتالوگ و لیست قیمت سوئیچ دما دلتا با کارشناسان ما در شرکت ابزار سنجش آریا تماس بگیرید.

سوئیچ دما دلتا

درباره شرکت دلتا

شرکت دلتا یک متخصص جهانی در طراحی و ساخت ابزار اندازه گیری دما، فشار و جریان است و مهارت خاصی در تولید ابزارهایی مورد استفاده در محیط های خشن و پر خطر دارد. این شرکت با بیش از 65 سال سابقه راه حل های مختلفی را در طیف گسترده ای از صنایع ارائه داده است و با هدف ارائه امنیت دراز مدت برای مشتریان و به حداقل رساندن هزینه های آن تلاش می کند.

مشخصات فنی سوئیچ دما دلتا DELTA

سوئیچ دما یا ترموستات دما از جمله تجهیزات ابزاردقیق می باشد که جهت قطع جریان در زمان افزایش دما مورد استفاده قرار می گیرد. سوئیچ دما دلتا یکی از اقلام پر مصرف در تجهیزات ابزاردقیق در صنایع بوده که از مهمترین موارد مصرف می توان به سوئیج در دمای خاص در سیستم های ابزاردقیق و سیستم های اتوماسیون صنعتی و همچنین خطوط و تاسیسات پایپینگ اشاره نمود. سوئیچ دما مکانسیمی برای اندازه گیری یا تغییر درجه حرارت است. دو نوع سوئیچ دما وجود دارد:

سوئیچ دما بیمتال

یکی از مهم ترین مزایای این نوع سوئیچ دما دلتا صرفه جویی در هزینه ها و همچنین سایز مناسب آن هاست. همچنین از معایب آن می توان حساس بودن به شک و ارتعاش و همینطور تحت تاثیر بودن عملکرد آن ها در تغییرات دمایی اشاره کرد.

سوئیچ دما مایع

اندازه فشرده و هزینه کم مزیت این نوع سوئیچ ها است و همچنین مدت زمان پاسخ گویی بالا و امکان وقوع نشتی را می توان از معایب این نوع سوئیچ ها دانست. سوئیچ دما دلتا در دستگاههای مختلفی مانند سیستم های کنترل دما و حرارت ، سیستم های تنظیم و انتقال دما ، سیستم های ایمنی حرارت و تمامی قسمت های که برای مقدار دمای خاصی بر اساس سلسیوس یا فارنهایت تنظیم می شود کاربرد داشته و استفاده می گردد.

سوئیچ دما دلتا بر اساس پارامترهایی چون مقدار سوئیچ دما قابل نمایش مانند -20 تا 500 درجه تقسیم بندی شده و همچنین بر اساس نوع اتصال بصورت کانکشن از پشت و کانکشن از زیر دسته بندی می شود.سوئیچ های دمای دلتا از لحاظ مقدار دقت در زمان سنجش دما ، به دو دسته ساده و غلاف دار تقسیم بندی می شود. سیستم عملکرد سوئیچ ها بر اساس ورود غلاف دما به داخل لوله ورودی و با تماس با سیال لوله باعث اختلاف دما بین دو فلز می شود و باعث دادن سوئیچ می شود.

مهم ترین کاربردهای سوئیچ دما

  • از جمله کاربردهای سوئیچ دما می توان به حفاظت از تاسیسات و دستگاه ها اشاره کرد.
  • ایمنی و حفاظت را برای تصمیم گیری ها حفظ می کند.
  • بین قسمت های فنی و فرآیندی ارتباط برقرار می کند.
  • در صورتی که فرآیند از نقطه مطلوب بگذرد وضعیت آن را اعلام می کند.
  • هشدار عملیاتی آلارم ها از دیگر کاربرد های سوئیچ دماست.