سوئیچ دما یونایتد الکتریک در صنایع و پالایشگاه ها برای کنترل دمای فرآیندها استفاده می شود. میزان دمای سیستم ها و فرآیندها  و تنظیم صحیح آن ها همواره در صنعت از اهمیت ویژه ای برخوردار است. وجود سوئیچ دمایی که بتواند به طور کارآمدی این کار را انجام دهد بسیار ضروری است. برای انجام این کار همواره از ابزار آلات و تجهیزات مختلفی استفاده می شود تا بتوان علاوه بر سنجش میزان حرارت اقدامات احتمالی در زمان بروز بحران را نیز انجام داد. سوئیچ دمای یونایتد الکتریک به دلیل کیفیت و دقت بسیار بالایی که دارد در صنایع می تواند بسیار به این امر کمک کند. شرکت ابزار سنجش آریا نماینده فروش سوئیچ دما یونایتد الکتریک United Electric در تهران و شهرستان ها می باشد. برای خرید تمپرچر سوئیچ و یا دریافت کاتالوگ و لیست قیمت سوئیچ دما با کارشناسان ما در شرکت ابزار سنجش آریا تماس بگیرید.

سوئیچ دما یونایتد الکتریک

یونایتد الکتریک با هفت ترمینال الکتریکی مختلف و تعدادی سنسور و اتصالات مختلف فشار وجود دارد. علاوه بر آن طراحی آن به گونه ای است که بتوان در صنایع و پالایشگاه های مختلف از آن استفاده کرد. همچنین طراحی آن بسیار کاربردی است و به دلیل دقت بسیار زیادی که در این سوئیچ دما وجود دارد در فرآیند های مختلف و در شرایط مختلف می توان از آن استفاده کرد. این سوئیچ دما بسیار مناسب برای فرآیندهایی است که تنظیمات آن بسیار دقیق و حساس است. تجهیزات و ابزارآلات سنجش همانطور که از نام آنها پیدا است به دلیل دقت بسیار بالایی که باید داشته باشند، انتخاب آن ها بسیار سخت و گاه چالش برانگیز است. به دلیل اینکه رنج متفاوتی از این ابزار آلات و تجهیزات سنجش همواره در بازار وجود دارد، این انتخاب به مراتب سخت تر نیز می‌شود. همواره باید بررسی شود که چه پارامترهایی در سازمان برای ما مهم است تا بتوان مطابق با آن سوئیچ دمای متناسب با صنعت مورد نظر را انتخاب کرد.

نحوه کارکرد سوئیچ دما

سوئیچ دما در واقع یک کنترل کننده الکتریکی خودکار برای تنظیم دما در فضاهای بسته می باشد معمولا این سوییچ دما را به دستگاه های گرم یا سرد ساز وصل می کنند  تا در زمان افت دما و یا افزایش دما بتواند آن را کنترل کند.می توانید درجه دمای مورد نظر را در سوئیچ دمای یونایتد الکتریک تنظیم کنید تا در زمانی که دما به مقدار مناسب و تنظیم شده رسیده باشد خاموش می‌شود و در زمانی که دما به مقدار ۳ الی ۵ درجه افت داشته باشد دوباره شروع به کار می کند.

ویژگی های کلیدی سوئیچ دما یونایتد الکتریک

  • سوئیچ دمای یونایتد الکتریک دارای پوشش آلومینیومی به همراه مقداری مس است که موجب شده است بدنه آن بسیار مقاوم شود.
  • این سوئیچ دما دارای محدوده قابل تنظیم وسیعی است که این محدود از منفی ۱۸۰ تا ۶۵۰ درجه فارنهایت را شامل می شود.
  • می توانید در آن یک یا دو خروجی سوئیچ را انتخاب کنید.

سوئیچ دمای یونایتد الکتریک دارای پوشش خارجی ضد ضربه می باشد تا بتوانید در فرآیندها و شرایط های مختلفی از آن استفاده کنید و نگران خرابی و یا از دست رفتن پوشش خارجی آن نباشید.

مهم ترین کاربردهای سوئیچ دما

  • از جمله کاربردهای سوئیچ دما می توان به حفاظت از تاسیسات و دستگاه ها اشاره کرد.
  • ایمنی و حفاظت را برای تصمیم گیری ها حفظ می کند.
  • بین قسمت های فنی و فرآیندی ارتباط برقرار می کند.
  • در صورتی که فرآیند از نقطه مطلوب بگذرد وضعیت آن را اعلام می کند.
  • هشدار عملیاتی آلارم ها از دیگر کاربرد های سوئیچ دماست.