سوئیچ فشار دلتا DELTA که پرشر سوئیچ دلتا نیز در بازار ایران نامیده می شود، یکی از بهترین، با کیفیت ترین و مطمئن ترین سوئیچ های فشار در بازار ایران می باشد. سوئیچ فشار که به آن پرشر سوئیچ Pressure Switch نیز می گویند به عنوان یک ابزار مهم و تاثیرگذار در سیستم‌های پیچیده و چند بخشی استفاده می‌شود که می‌تواند نقش مهمی در برقراری ایمنی و کنترل اوضاع داشته باشد. سوئیچ فشار به عنوان یکی از تجهیزات ابزار دقیق شناخته می‌شود که انواع مختلفی دارد و در هر کدام از آنها از یک سیستم خاص استفاده می‌شود. در واقع به این شکل نیست که شما فقط با یک پرشر سوئیچ و با یک ویژگی خاص مواجه باشید، بلکه هر کسی با توجه به نیاز خود می‌تواند یکی از گزینه‌های مختلف آنها را انتخاب کند. پرشر سوئیچ ‌ها در کنترل فرآیند و سیستم‌های پیچیده مانند پالایشگاه‌ها بسیار مهم هستند و حتی در مورد آب و گاز هم قابل استفاده هستند. شرکت ابزار سنجش آریا نماینده فروش سوئیچ فشار دلتا در تهران و شهرستان ها می باشد. برای خرید پرشر سوئیچ و یا دریافت کاتالوگ و لیست قیمت سوئیچ فشار دلتا DELTA با کارشناسان ما در شرکت ابزار سنجش آریا تماس بگیرید.

سوئیچ فشار دلتا

مشخصات فنی سوئیچ فشار دلتا

سوئیچ فشار دستگاهی با یک مکانیسم ساده است که زمانی که در مسیر ورودی فشار به مقدار مورد نظر می رسد، یک کنتاکت الکتریکی را فعال می کند واین سیگنال بخ محل مورد نظر فرمان می دهد.

انواع سوئیچ فشار دلتا

سوئیچ های فشار را از لحاظ نوع عملکرد می توان به دسته های زیر تقسیم کرد:

سوئیچ فشار هوا

این نوع سوئیچ دما به طور معمول در سیستم های پنوماتیک و یا کمپرسور های هوا استفاده می شود و از ساده ترین انواع سوئیچ دما به شمار می رود.

سوئیچ فشار گاز

مهم ترنی نکته در این نوع سوئیچ های فشار این است که تا جایی که ممکن است از جرقه زدن در قسمت الکترونیکی آن ها جلوگیری شود چراکه این دسته از سوئیچ ها برای گازهای مشتعل استفاده می شوند.

سوئیچ فشار بخار

از جمله مهم ترین خصوصیتی که سویچ های فشار بخار دارند این است که می توانند تا حد بسیار زیادی دمای زیاد را تحمل کنند. در واقع این بارزترین ویژگی این سوئیچ ها به شمار می رود. همچنین این نوع سوئیچ ها توانایی تحمل رطوبت را هم تا حد زیادی دارند.

سوئیچ فشار آب

از جمله بیشترین مکان هایی که از سوئیچ های فشار آب استفاده می شود، پمپ های آب و خطوط آب رسانی است. سوئیچ فشار آب هم مانند سوئیچ فشار هوا جز ساده ترین سوئیچ های فشاری است که در بازار موجود است و می تاونید برای مصارف مختلف خریداری کنید. سوئیچ های فشار دلتا در مدل های دیافراگمی و بیلوزدار دارای دو نوع تک سوئیچ یعنی SODT و دو سوئیچ DPDT هستند.این نوع سوئیچ های فشار دارای قابلیت تنظیم و کنترل فشار در محدوده بین 1- بار تا 100 بار و همچنین با ماکزیمم فشار کاری 120 بار را دارا می باشند.

انواع مدل های سوئیچ فشار دلتا

مدل های 201، 202، 203، 281 که بیلوز دار هستند و مدل های 201، 207، 208، 209 که از مدل های دیافراگمی سوئیچ فشار هستند.

موارد مهم در انتخاب پرشر سوئیچ

همانند گیج فشار، دستگاه پرشر سوئیچ با فشار در ارتباط است و به طور کامل تحت تأثیر آن قرار دارد. اولین نکته‌ای که در انتخاب این ابزار باید رعایت کنیم، این است که فشار مورد نظر در محیط با واحد تشخیص فشار در دستگاه همخوانی داشته باشد. این یعنی تحمل فشارهای بالاتر یا تشخیص فشارهای پایین‌تر برای این دستگاه‌ها سخت و تقریباً غیر ممکن است و این برای فرایند ما بسیار خطرناک است.

 از طرف دیگر ما باید ببینیم که ابزار پرشر سوئیچ را برای کجا و برای چه سیستمی می‌خواهیم. طبیعتا دستگاه سوئیچ فشار آب با همین دستگاه برای بخار یا گاز تفاوت بسیاری دارد. به هیچ وجه در این زمینه اشتباه یا کوتاهی قابل بخشش نیست و تبعات جبران ناپذیری به دنبال خواهد داشت. البته در حالت عادی در انتخاب این تجهیزات چندین نفر و واسطه نقش دارند که انتخاب ایده آل و مناسبی صورت گیرد. اگر به اطلاعات بیشتری در این زمینه نیاز دارید و می‌خواهید که کارشناسان ما به شما کمک کنند، با ما در تماس باشید.