ترانسمیتر دما زیمنس یکی از محصولات سنجش درجه حرارت در سیستمهای صنعتی و پالایشگاهی است و یکی از وظایف آن انتقال به اتاق کنترل است. این ابزارها به عنوان تجهیزاتی مهم و تأثیرگذار در فرآیندهای صنعتی شناخته می شوند و همچنین تاثیر زیادی بر نتیجه کار دارند. کارشناسان فرایند با کمک تمپرچر ترانسمیتر زیمنس می توانند تشخیص دهند که وضعیت دمایی در پروژه به چه صورت است و چه شرایطی لازم است به صورت بهینه برای انجام یک واکنش خاص فراهم شود. شرکت ابزار سنجش آریا نماینده فروش ترانسمیتر دما زیمنس SIEMENS در تهران و شهرستان ها می باشد. برای خرید ترانسمیتر دما زیمنس و یا دریافت کاتالوگ و لیست قیمت تمپرچر ترانسمیتر زیمنس با کارشناسان ما در شرکت ابزار سنجش آریا تماس بگیرید.

ترانسمیتر دما زیمنس


مشخصات فنی ترانسمیتر دما زیمنس

برای اندازه گیری دقیق میزان دما پارامتر های مختلفی را باید در نظر گرفت. کارایی در طیف های گسترده عملیات ، دارا بودن تاییدیه های مرتبط ، هزینه های موجود، ارتباط و همسان سازی با سیستم های کنترلی و بالطبع کیفیت مناسب، دقت بالا و زمان پاسخ دهی مناسب و قابل اعتماد بودن نتایج اندازه گرفته شده از جمله مهم ترین مواردی است که برای خرید یک ترانسمیتر دما بر حسب نوع پروژه باید در نظر گرفت. ترانسمیتر فشار زیمنس نیز مانند ترانسمیتر دما آن دارای دقت بالا و عمر طولانی می باشد.

ترانسمیتر دما زیمنس از جمله بهترین ترانسمیتر های موجود در بازار است که همه این ویژگی ها را را شامل می شود. به طور کلی ترانسمیتر دما زیمنس با خانواده SITRANS T شناخته می شود که SITRANS TS200، SITRANS TS300 ، SITRANS TS500، SITRANS TH، SITRANS TF280، SITRANS TR زیر مجموعه های این خانواده هستند.

انواع ترانسمیتر دما زیمنس

  1. SITRANS TS200

این نوع ترانسمیتر دما زیمنس برای نصب در فضاهای محدود مثل ماشین آلات مناسب است. این محصول به همراه کابل در دو نوع ثابت و متحرک به همراه اتصالات آن عرضه می شود.

  • SITRANS TS300

این ترانسمیتر دما برای استفاده در صنایع بهداشتی، غذایی و دارویی انتخاب مناسبی است و همچنین به همراه اتصالات گیره ای تولید می شود.

  • SITRANS TS500

تمپرچر ترانسمیتر دما SITRANS TS500 مدلی مجهز برای رفع نیازهای گسترده صنایع با قابلیت ایجاد افزونه های مرتبط است.

  • SITRANS TH

این نوع ترانسمیتر دما یک رابط کاربری با دقت بالا و کاربری آسان است. قابلیت ورودی 4 تا 20 میلی آمپر را شامل می شود و از جمله ترانسمیتر دماهایی است که مستقیما به تجهیزات متصل می شود. قابلیت برنامه ریزی آسان، دارا بودن مقاومت دمایی و همچنین ویژگی ترموکوبل و قابلیت تشخیصی، دو رنگ LED، اتصال های استاندارد و Testing beans از جمله سایر مشخصات این محصول است.

  • SITRANS TF280

این ترانسمیتر دما زیمنس علاوه بر تمامی ویژگی های SITRANS TH ، ضد زنگ نیز هست و قابلیت ارتباط با HART را به صورت wireless دارد. همچنین می تواند در بازه استاندارد های متعارف موجود دما را اندازه گیری کند.

  • SITRANS TR

اگر بخواهید از خصوصیات خانواده TH به صورت دیگری استفاه کنید SITRANS TR را به شما پیشنهاد می کنیم. طول عمر بالا، دقت، سرعت، کاربرد بالا، مقرون به صرفه بودن و رابط کاربردی آسان از ویژگی های بارز این محصول است. همچنین برای صنایع مختلف هم قابل استفاده است. در صورت نیاز شما می توانید ترانسمیتر دما روزمونت را نیز از ابزار سنجش تهیه کنید.

 از ترانسمیتر دما کجا استفاده میشود؟

به طور کلی ترانسمیتر ها به عنوان ابزار دقیق استفاده می شوند و وظیفه آنها کنترل پارامترها و فاکتورهای مختلف صنعتی است. به عنوان مثال ترانسمیتر دما برای اندازه گیری دما و تغییرات آن در یک فرآیند و ترانسمیتر فشار برای اندازه گیری و تغییرات فشار استفاده می شود. بنابراین از تمپرچر ترانسمیتر می توان در نقش های مختلفی استفاده کرد. برخی از این نقش ها عبارتند از:

  • اندازه گیری و کنترل دما در یک کوره صنعتی یا غیر صنعتی
  • اندازه گیری و کنترل تغییرات دما در اثر واکنش های شیمیایی
  • اندازه گیری و کنترل دما در موتورهای صنعتی برای ایجاد شرایط بهینه
  • اندازه گیری و کنترل دما در سیستم های پایپینگ در فرایندهای صنعتی و پالایشگاهی
  • اندازه گیری و کنترل دما در مخزن های تحت فشار و محل انجام واکنش های شیمیایی
  • اندازه گیری و کنترل دما در دیگ بخار و در بویلر ها.